1403-03-01 12:32
258
0
90088
منتخب مردم گرگان و آق‌قلا در خانه ملت:

قوانین مزاحم با تعامل دولت و مجلس برداشته می‌شود

منتخب مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در نظام اسلامی قوانین همیشه در خدمت توسعه و مردم بوده است، گفت: قوانین مزاحم با تعامل دولت و مجلس برداشته می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، عبدالغفور امان‌زاده ظهر امروز در دیدار با مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گلستان اظهار کرد: قوانین در خدمت توسعه است و هر گونه تحدی در قانون قابل اغماض نیست.

وی افزود: در نظام جمهوری اسلامی قوانین همیشه در خدمت توسعه و در خدمت مردم بوده است و دولت به عنوان مجری این قانون باید تابع باشد و اگر ایرادی در قوانین است با تعامل دولت و مجلس این قوانین اصلاح یا رفع شود.

منتخب مردم گرگان و آق‌قلا در دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی افزود: هم‌افزایی بین نمایندگان و پرهیز از قومیت‌گرایی و ایجاد همبستگی بین قومیت‌ها اولویت اصلی نمایندگان استان است.

امان‌زاده گفت: اکنون که انتخاب مردم استان بین قومیت‌ها است، قوام این همبستگی بین نمایندگان، که از قوم‌های مختلف استان هستند سبب گره‌گشایی و و رفع موانع توسعه استان خواهد بود.

* حرکت تعاونی‌های گلستان به سمت دانش‌بنیان شدن

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان نیز در این دیدار ضمن تسلیت شهادت رئیس‌جمهور مردمی و همراهانش اظهار کرد: امروز با توجه به نقش مدیران در انجام دغدغه‌های رئیس‌جمهور شهید و اهمیت هماهنگی نمایندگان مجلس شورای اسلامی با بدنه اجرای کشور، لازم است هم پیشرفت برنامه‌های دولت در توسعه کشور و موانع و فرصت‌های پیش‌رو و هم لزوم تنظیم قوانین در انجام این توسعه در مجلس شورای اسلامی، به نظر این دو قوه مقننه و مجریه برسد.

حسینعلی خواجه‌مظفری افزود: عملکرد اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان در شهرستان گرگان و آق‌قلا در حوزه‌های اشتغال، تعاون، رفاه، امور اجتماعی، و روابط کار همراه با معدود استان‌های کشور در صدر ارزیابی‌ها قرار دارد.

وی بیان کرد: در تعاونی‌ها ما از حالت سنتی خارج شده‌ایم و به سمت دانش‌بنیان شدن و نوآور شدن پیش می‌رویم و همین که در استان دانشگاه گلستان رشته‌های مرتبط با تعاون از قبیل توسعه و آموزش تعاونی راه‌اندازی می‌شود که از امسال دانشجو پذیرفته و از ابتدای سال تحصیلی دروس مرتبط در این دانشگاه ارائه خواهد شد دلیلی بر این ادعا است.

*گلایه از عدم توانمندی اتاق تعاون در گلستان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان با گلایه از عدم توانمندی اتاق تعاون در استان گفت: اینکه ما انتظار داشته باشیم اتاق تعاون مانند اتاق بازرگانی فعال باشد خواسته ناحقی نیست.

خواجه مظفری توضیح داد: ما در حوزه روابط ما عملکرد شایسته‌ای داریم که طی ارزیابی وزارت متبوع در سه استان برتر هستیم.

وی بیان کرد: در حوزه اجتماعی طرح‌های دولت پیرامون فقرزدایی چه از لحاظ اقتصادی و چه از لحاظ فرهنگی و ورزشی اجرا می‌شود که انصافا طرح‌های خوبی مانند طرح کالابرگ الکترونیکی یا طرح توسعه فضای ورزشی از قبیل طرح شهید صدر زاده انجام گرفته است.

انتهای خبر

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.